Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου 2014

Ν. Λογοτεχνία Β' Γυμνασίου Γ. Σαραντάρης



  1. Σε ποιο γραμματικό πρόσωπο μιλά το ποιητικό εγώ;
  2. Ας χωρίσουμε το ποίημα σε δυο κομμάτια με βάση τη χρονική βαθμίδα των ρημάτων του.
  3. Πού μπορεί να βρίσκεται – να βρέθηκε το ποιητικό εγώ;
  4. Ας αναζητήσουμε και ας καταγράψουμε φράσεις λέξεων, όπου οι λέξεις συνδυάζονται ανατρεπτικά και δημιουργούν εξωπραγματικές εικόνες. Ας περιγράψουμε τις εικόνες αυτές όπως τις φανταζόμαστε …
  5. Τελικά  από πού ξεκίνησε και πού πήγε το ποιητικό εγώ; Γιατί μιλά στο εμείς; Γιατί από το παρόν μεταβαίνει στο παρελθόν;
  6. Τι νομίζετε πως είναι η ποιητική λειτουργία της γλώσσας και πώς αυτή δημιουργείται;
  7. Μετά από όλα αυτά πώς εξηγούμε την παντελή έλλειψη σημείων στίξης στο ποίημα, την ύπαρξη της μίας και μοναδικής παρένθεσης και το κεφαλαίο γράμμα στην αρχή της κάθε σειράς;
  8. Πόλη και Θάλασσα: τι συμβολίζουν στο ποίημα, τι σημαίνουν για εμάς με αφορμή το ποίημα;
  9. Στο ποίμα συντελείται μια υπέρβαση του χώρου αλλά και του χρόνου. Πώς γίνεται αυτό και τι, νομίζουμε, ότι δηλώνει;
  10. Ποια είναι, λοιπόν, η λειτουργία του ονείρου, της φαντασίας ή/και της μνήμης στο ποίημα;
ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΚΑΙ ΕΙΚΟΝΟΚΕΙΜΕΝΑ






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου